Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

TRIUMPH  TROPHY 900 - 1994

Bouwjaar:
1994
Kleur:
Groen
Vermogen:
72 kW
Teller:
70.380 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Triumph trophy 900.

Leuke motor voorr scherpe prijs.
Nieuw luchtfilter ,olie en remvloeistof.
loopt goed.


 
  • Roelofs Motoren houdt zich bezig met de in en verkoop van motoren en wij bieden onze motoren scherp aan.
    Is een afleverbeurt en 3 maanden garantie gewenst dan is dit mogelijk tegen 299,- euro meerprijs.
    Graag even bellen voor u wegrijdt.


    Bij aanschaf van de motor bent u indien gewenst de 1e 10 dagen gratis verzekerd.
     
  • vv





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Roelofs Motoren
Halle-Nijmanweg 9
Halle (Bronckhorst)
Plan de route
06-11178671
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van EYSINK
© 2000 - 2025 Motoroccasion