Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TROPHY 1215 SE - 2013

Garantie: Nee
81577 Km
Grijs
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De dikke tourmotor van Triumph. 

Deze Trophy met het 1215 CC motorblok.

Grote kuip zodat jij goed beschermd bent voor de wind en kou.

Het 3 cilinder blok loopt erg lekker en komt bij de testen nog erg zuinig uit de bus.

Gaat hier om de SE uitvoering deze heeft  standaard electronisch instelbare vering (tes) bandenspanningmeters en een radio installatie .

Verder voorzien van Cruise Control,  handvatverwarming,  electrische verstelbare ruit en een 3 delige kofferset.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging , ook is inruil of eventuele financiering mogelijk. 

De koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Audio, Boordcomputer, Cardan aandrijving , Cruise control, Handvat verwarming, in hoogte verstelbaar zadel, In hoogte verstelbare ruit, instructieboek, Kofferset, middenbok, onderhoudsboekjes, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, valbeugels, Windscherm, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2025 Motoroccasion