Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 RALLY - 2021

19371 Km
Wit
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
--- Nieuw binnen, meerdere foto's volgen ! ---

TRIUMPH TIGER 900 RALLY

Bouwjaar 2021
19371 km

Zéér nette Tiger 900 Rally van 1e eigenaar. Oa voorzien van 3 delige kofferset, Quickshifter, Handvatverwarming, Cruisecontrol en hoog windscherm.

Bij aflevering voorzien van:
- Onderhoudsbeurt

Inclusief 3 maanden garantie.
(6, 12 of 24 maanden mogelijk, voorwaarden op onze website)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- 3 delige kofferset
- Quickshifter
- Cruisecontrol
- Handvatverwarming
- Hoge kuipruit
- Led verlichting
- Valbeugels
- Middenbok
- Radiateurbescherming
- Handkappen
- Comfortzadels
- Zadelverwarming voorbereiding
- Verstralers voorbereiding

- Rijmodi
---------------------------------------------------------

- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.

Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.

Levering aan huis mogelijk.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.

Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.

Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00

Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Mondial
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion