Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 RALLY - 2020

28884 Km
Mat Kaki
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Mooie Tiger Rally

De Tiger 900 Rally combineert een klassebepalend chassis, verbeterde geavanceerde rijdergerichte technologie en een geheel agressievere stijl om avontuurlijk te rijden waar u maar wilt.

Met een sterker 900 cc driecilinder blok voor betere prestaties, vermogen en koppel, vertegenwoodigt de Rally een enorme stap voorwaarts in mogelijkheden voor een adventure motorfiets.


Ongelooflijk veelzijdig de perfect allrounder met spannend sportief en sterk 900 cc driecilinder blok

Incl.

* Topkoffer + rek 

* Zijkoffers

* Valbeugelset

* 7"TFT display

* Handkappen

* Cruisecontrol

* Led verstralers

* Instelbare v+a vering

* Handvat verwarming

* Verschillende rijmodi

* In hoogte verstelbare ruit

* Gps beugel 

* Telefoonhouder 

* Enz enz ............


Dealer onderhouden

Recent beurt met nieuwe banden & kettingset gehad

Boekjes sleutel alles compleet

Na aanpassen geschikt voor A2


Aanvullende Informatie:
Fabrikant: Triumph
Bouwjaar: 2020
Cilinderinhoud: 888 cc 3 cil. 4-takt
Kilometerstand: 28.000
Kleur: Mat Khaki
Afleverkosten/garantie: € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, Handvat verwarming, Kofferset, Mistlampen / Verstralers , Topkoffer, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion