Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Triumph Tiger 800 XRX Low
- Standaard lage zitpositie 76 centimeter
- Sw Motech valbeugels
- Oxford handvatverwarming
- 3 delige originele kofferset
- Carter beschermplaat
- Handkappen
- Boordcomputer
MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.
Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.
Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis!
September Actie!
Bij aankoop van een occasion
- Gratis afleverbeurt.
- 12 maanden garantie.
- Eerste onderhoudsbeurt gratis.
Opties en Accessoires: ABS, Handkappen, Handvat verwarming, Verlaagd
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde driecilinder lijnmotor, DOHC, 12 kleppen |
Boring x slag | 74.1 mm x 74.1 mm |
Cilinder inhoud | 800 cc |
Comp. verhouding | 11.3 : 1 |
Kleppen | 12-kleppen |
Brandstof toevoer | Multipoint sequentiële elektronische brandstofinspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 95 pk / 70 kW bij 9250 tpm |
Max. koppel | 79 Nm bij 7850 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Spaceframe van stalen buizen |
Vering voor | Showa omgekeerde voorvork 43 mm, veerweg 180 mm |
Vering achter | Showa monoshock met hydraulisch verstelbare voorspanning, veerweg achterwiel 170 mm |
Remmen voor | Dubbele, zwevende remschijf van 308 mm, Nissin schuivende 2-zuigerremklauwen, uitschakelbaar ABS |
Remmen achter | Enkele remschijf van 255 mm, Nissin schuivende éénzuigerremklauw, uitschakelbaar ABS |
Voorband | 100/90-19 |
Achterband | 150/70 R17 |
Wielbasis | 1530 mm |
Lengte | |
Breedte | 795 mm |
Hoogte | 1350 mm |
Zithoogte | 810-830/760-780 mm |
Drooggewicht | 191 kg |
Leverbare kleuren | Lucerne Blue, Jet Black |
Beschrijving | Dit is het. Een niveau hoger. De Tiger 800 XRX. Gemaakt om nog verder te kunnen voor nog langere tijd, terwijl je geniet van iedere meter rechtdoor en elke bocht. Wij vinden dat een reis die dagen duurt van minuut tot minuut geweldig moet zijn. De Tiger 800XRx staat hiervoor garant.



Met het toevoegen van de x aan de XR schroeven we het niveau van de zeer goed te hanteren XR nog eens flink omhoog. Zo beschikt de XrX over verschillende rijder-modi waardoor de motor is aan te passen naar de stijl waarmee jij rijdt. Ook beschikt de motor over een ROAD en OFF-ROAD programma welke met de verschillende rijder-modi door middel van slechts een druk op de knop zijn aan te passen. Hiermee verandert niet alleen het motormanagement maar ook de gevoeligheid van het ABS en de instelling van de tractie control. Zo kun jij het maximale uit de motor halen ongeacht de ondergrond waar je op rijdt.



Daarbij biedt de XRX ook nog meer comfort voor zowel de rijder als passagier door het standaard gemonteerde comfort zadel, het verstelbare windscherm en de handkappen. Standaard is er ook cruise control aanwezig en geeft de uitgebreidere board computer je alle informatie die je nodig hebt. Handig is ook het extra 12V stroompunt waarmee je bijvoorbeeld je camera of telefoon kunt opladen. |
MotoLeo is een familiebedrijf van Peter en Leo Schloesser, gevestigd in Limburg, waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Doordat wij gebruik maken van de nieuwste technieken en onze ervaring van ruim 30 jaar geven wij u de garantie dat uw motor bij ons in goede handen is.
KWALITEITS-OCCASIONS
Wij bieden u een snel wisselende voorraad occasions aan tegen scherpe prijzen. Doordat wij onze motoren inkopen van diverse dealermaatschappijen zijn onze occasions van hoge kwaliteit.
 |
MotoLeo B.V. |
|
Industriestraat 9
Hoensbroek
Plan de route
|
 |
045-2031039
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen.
In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beƫindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken