Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XRX - 2017

Garantie: Ja
10807 Km
BLAUW
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

In nieuwstaat verkerende Tiger 800 XRX van 2017. Voorzien van aluminium carterplaat, topkoffer, handkappen, hoge ruit. De motor is op de vering verlaagd, perfecte voor de kleinere berijder. Serviceboekjes zijn bij deze Tiger aanwezig: onderhoud gehad in 2017 bij 795km en in 2020 bij 5308km.

= Bedrijfsinformatie =

Occasion bekijken en proefrijden? Altijd een afspraak maken.

Een occasion bezichtigen of proefrit maken? Altijd een afspraak maken: bel ons op 038-4218075. Wij kunnen een motor reserveren vanaf maximaal 24uur voor afspraak*. De genoemde verkoopprijs is altijd inclusief ons gratis "Wildeman Standaard Zekerheidspakket".

Wildeman Standaard Zekerheidspakket | Gratis:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Kleine onderhoudsbeurt

Wildeman Plus Zekerheidspakket | €399:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Grote onderhoudsbeurt conform de kilometerstand en fabrieksvoorschriften.

Inruil van je eigen motor? Graag!
WhatsApp: +31 38 421 8075

Maandag: gesloten
Dinsdag-vrijdag: 09:30 - 17:30
Zaterdag: 09:30 - 16:00
Zondag: gesloten

Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Er worden geen rechten ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
*Reserveren uitsluitend indien u hier expliciet naar vraagt.
Opties en Accessoires:
3 cilinder, Handkappen, Rijmodus standen, TC - Traction Control, Topkoffer, Verhoogde kuipruit, Verlaagd op de vering




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wildeman Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion