Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XCX - 2015

Garantie: Ja
33661 Km
Wit
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Triumph Tiger 800 XCX
 
  • Uitstekende staat
  • Veel extra accessoires
  • Akrapovic demper
Opties:
  • ABS
  • Traction control (instelbaar)
  • Rijmodus instelbaar
  • Cruise control
  • Triumph handkappen
  • Triumph midden standaard
  • Triumph valbeugel
  • Triumph alu skidplate
  • Akrapovic edindemper (E-Keur)
  • Oxford handvatverwarming
  • Puig instelbaar en getint windscherm
  • Etc
De Tiger XCX is in nieuwstaat en voorzien van veel extra accessoires. Alle boekjes en sleutels zijn aanwezig.
Ideale toermotor maar ook zeker geschikt om de TET mee te rijden.
 
  • Deze motor is verder volledig naar eigen behoefte op te bouwen voor elke Adventure trip, vraag naar de mogelijkheden of kijk op onze Facebook pagina naar eerdere projecten.

    Buiten de opties om die er al op zitten zijn er nog tal van mogelijkheden, wij zijn leverancier van alle merken accessoires dus heeft u specifieke wensen dan helpen wij u graag voor passend advies

    Adventure Bike Experience Center is een jong bedrijf dat zich bezig houdt met het verkopen van adventure bikes en de daarbij bijbehorende accessoires. Daarnaast kunt u ook bij ons terecht voor onderhoud en reparatie, voor alle merken en type motoren, met de specialisatie van adventure motoren.

    Mocht u dus vragen of advies nodig hebben over aanschaf, onderhoud of accessoires, dan bent u dus bij ons aan het juiste adres.

    Ook is bij ons financiering mogelijk.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf

    Adventure Bike Experience Center
    Johannalaan 40
    8111 AX Heeten
    Tel:               0572 78 57 48
    Whatsapp:   06 57 41 07 98

    Openingstijden:
    Maandag:     op afspraak
    Dinsdag:       09.00-18.00
    Woensdag:   09.00-18.00
    Donderdag:  09.00-18.00
    Vrijdag:         09.00-18.00
    Zaterdag:      09.00-12.00
    Zondag:        op afspraak

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, dempers, andere en uitlaatsystemen, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Sportuitlaat, Verhoogde ruit, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Adventure Bike Experience Center
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion