Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 ABS - 2012

Garantie: Nee
46599 Km
Blauw
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Utrecht | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager: Triumph Tiger 800 uit 2012 met 46599 km.

Prachtige toermotor, aangename rechte zit en een soepel 3 motorblok. Fraaie kleurstelling en bomvol opties. Geheel schadevrij, zowel optisch als motorisch, in een topstaat dus!

Voorzien van:
- Triumph topkoffer
- Aluminium zijkoffers + rek (optioneel)
- Verhoogd donker windscherm 
- Handvat verwarming
- Stuurverhoger
- Handkappen
- Hugger (spatkap achterwiel)
- Usb aansluiting in de topkoffer
- Navigatie houder

Betreft een zeer goed onderhouden motor, pas gedaan zijn:
- Nieuwe remblokken voor + achter
- Motorolie + filter ververst 
- Banden/ketting zgan

Rijklaar meeneemprijs: €6599,-
- Tegen kleine meerprijs zijkoffers + rek op de eerste foto.

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

  • Motoren voor elk budget
  • Aandacht voor detail
  • Aflevering aan huis
  • Advies op maat
  • Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion