Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 XCA - 2019

Garantie: Ja
30101 Km
CRYSTAL WHITE
triumph - tiger-1200-xca
triumph - tiger-1200-xca
triumph - tiger-1200-xca
triumph - tiger-1200-xca
triumph - tiger-1200-xca
triumph - tiger-1200-xca
triumph - tiger-1200-xca
triumph - tiger-1200-xca
triumph - tiger-1200-xca
triumph - tiger-1200-xca
triumph - tiger-1200-xca
triumph - tiger-1200-xca
triumph - tiger-1200-xca
triumph - tiger-1200-xca
triumph - tiger-1200-xca
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2019
Garantie: TLM'S G12 Garantie

De Tiger 1200 XCa is de hoogst
gespecificeerde Tiger in zijn range.
Standaard voor zien van handvat- en
zadel verwarming, mistlampen, Cruise
control, middenbok en nog veel meer
om op te noemen. De valbeugels, onder
en boven bieden een goede bescherming
en voor de zekerheid bieden wij hem
aan met 12 maanden Garantie. Is deze
Tourbuffel voor iets jou? Laat het
ons weten en bel, of kom gewoon
langs.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion