Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 XC - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
Grijs
Vermogen:
101 kW
Teller:
43.200 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
triumph - tiger-1200-xc
triumph - tiger-1200-xc
triumph - tiger-1200-xc
triumph - tiger-1200-xc
triumph - tiger-1200-xc
triumph - tiger-1200-xc
triumph - tiger-1200-xc
triumph - tiger-1200-xc
triumph - tiger-1200-xc
triumph - tiger-1200-xc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nu in de aanbieding, de mooiste motor voor de beste prijs!

Schitterende Tiger in XC uitvoering. Voorzien van o.a cruise control, spaakwielen, verhoogde ruit, mistlampen, kofferrek en valbeugel met mistlampen.

Rijklaar afgeleverd met onderhoudsbeurt, accu en nieuwe banden.

Meer info of afspraak bel gerust met M: 06-18 139 389. Inruil, financiering en bezorgen mogelijk.

  • Afleverkosten inclusief garantie E199,-
     

  • MOTO WIJMA
    Zwettestraat 14
    8912 AH Leeuwarden
    M: 06-18139389
    E: info@motowijma.nl

    Openingstijden:
    Woensdag t/m Zaterdag van 9.00 t/m 17.00uur.
    Bel gerust voor een afspraak buiten openingstijden.

  • Uw motor snel, veilig en voor een goede prijs verkopen? Wij zijn altijd opzoek naar motoren voor eigen inkoop. Vul het formulier in op www.motowijma.nl en ontvang meteen reactie.

  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Moto Wijma
Zwettestraat 14
Leeuwarden
Plan de route
06-18139389
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion