Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 RALLY PRO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
JET BLACK
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Deze motor is uit voorraad leverbaar!
De Triumph Tiger 1200 RALLY PRO is de
ultieme adventure motorfiets voor op
en naast de weg. De Tiger 1200 is
uitgerust met het volledig nieuwe en
oersterke 1160cc T-Plane driecilinder
motorblok welke 150 PK en 130 Nm aan
koppel levert. Dit motorblok levert
over het hele toerenbereik een immens
hoog koppel, zakt niet in en is van
onderuit perfect te doseren. De
aandrijving wordt via een cardan
verzorgd. De Rally Pro uitvoering
heeft een zeer uitgebreid optiepakket
standaard aan boord en dat bestaat
o.a. uit geoptimaliseerde bochten-ABS
en TCS, cruise control,
versnellingsindicator, diverse
rijmodi, 7" full-colour TFT scherm,
Full-LED verlichting incl DRL en
mistlampen, verlichte schakelaars,
Bluetooth Connectivity system,
Quickshifter, 21" spaakwiel voor en
18" achter, semi-actieve Showa vering
voor en achter met 22 cm veerwegen,
Brembo Stylema remmerij, verwarmde
handgrepen, middenbok, valbeugel,
handkappen en een verstelbare ruit. De
motor heeft een rijklaargewicht van
slechts 249 Kg, dit is inclusief volle
20 liter benzinetank. Elke nieuwe
Triumph wordt geleverd inclusief 2
jaar fabrieksgarantie. Er is een ruime
keuze aan accessoires beschikbaar,
zoals o.a. diverse koffersets en
bagagesystemen, zadelverwarming voor
en achter, bandenspanning sensoren,
valbeugels, ruitjes etc. Heb je
interesse? Bel ons voor een proefrit
en/of offerte. Tot snel!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion