Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEEDMASTER - 2011

Garantie: Ja
19070 Km
Zwart
triumph - speedmaster
triumph - speedmaster
triumph - speedmaster
triumph - speedmaster
triumph - speedmaster
triumph - speedmaster
triumph - speedmaster
triumph - speedmaster
triumph - speedmaster
triumph - speedmaster
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
TRIUMPH SPEEDMASTER – Klassieke cruiser met krachtige prestaties
De Triumph Speedmaster uit 2011 is een stoere cruiser die zowel krachtig als comfortabel is. Aangedreven door een 865cc parallel-twin motor, biedt deze motor een soepel rijgedrag en een betrouwbare kracht voor lange ritten of cruisen door de stad. Het retro cruiser-design met zijn lage zithouding zorgt voor een relaxte rijervaring zonder in te boeten op prestaties.
Met slechts 19.070 km op de teller verkeert deze motor in uitstekende staat en is hij klaar voor vele nieuwe avonturen. Het gedurfde design, het comfort en de eenvoudige beheersbaarheid maken de Speedmaster een uitstekende keuze voor rijders die op zoek zijn naar een klassieke cruiser met moderne prestaties.
Waarom de Triumph Speedmaster?
De Triumph Speedmaster is ideaal voor rijders die houden van een stoere cruiser met klassieke looks en uitstekende prestaties.
  • Bouwjaar 2011
  • 865cc parallel-twin motor voor soepele kracht
  • Retro cruiser-design met comfortabele zithouding
  • 19.070 km op de teller
  • Ook geschikt voor het A2 ribewijs op 35kw/code 80
Prijs: € 6.949,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de stoere charme van de Triumph Speedmaster!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.


 
  • ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
  • inruil / financiering mogelijk
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion