Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE - 2013

€ 6.950,- € 7.250,-
Garantie: Ja
26500 Km
Zwart
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer fraaie Triumph speed triple 1050 ABS Bouwjaar 2013
Slechts 26.500 km
Met een paar hele mooie extra's:
Diverse carbon delen
Quickshifter en Austin Racing sportuitlaat met ECU afstelling (rekening aanwezig)
Nieuwe banden, Nieuwe ketting (zie foto's)
De originele voorpartij (lampen,kuipje en kuiphouder) aanwezig
Kortom een zo goed als nieuwe en super rijdende Triumph
Bel BJ-Wheels Almelo voor een afspraak.
Tel: 0620360061

We hebben diverse mooie motoren op voorraad nieuw en gebruikt.
Officieel CF Moto Dealer



 



 
  • + Bij deze motor 10 dagen gratis verzekering via Zelfverzekerd Motorrijden!
    + Financiering mogelijk, ook deels en boetevrij vervroegd aflossen.

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BJ Wheels and Machinery
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion