Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1050 ABS - 2014

Garantie: Ja
45373 Km
Zwart
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden:

Een Triumph Speed triple 1050 ABS. De motor is gebouwd in 2014 en heeft op dit moment 45373 km gelopen. De motor is sinds 2019 bij ons in onderhoud en heeft keurig al zijn beurten gehad.

Super stoere motor om mee te rijden  met een dikke 3 cilinder. Heeft koppel vanaf een laag toerental en is door zijn 3 cilinder trillingvrij. De motor is een ideale match tussen een 2 en een 4 cilinder. Dat heeft Triumph goed bekeken. Veel is hetzelfde als zijn kleine broertje, de Street Triple, maar de Speed heeft met alles een tandje meer.

Kortom: dit is een motor waarbij het beste van vele werelden bij elkaar komen!

Opties:

- ABS.
- Arrow sportdempers
- Bellypan
- Valnokken
- Korte kentekenplaathouder
- Bar-end mirrors (Originele aanwezig)
- Triumph LED knipperlichten
- Triumph remvloeistofreservoir
- Boekjes, sleutels en historie.

   (Facturen inzichtelijk.)

Prijs : 7450.- of 138.- euro per maand! (zie onze site voor een financiering, www.rouvoetmotoren.nl)

Rouvoet motoren staat voor kwaliteit en zorgeloos motorrijden.
Daarom wordt iedere motor door ons professioneel gepoetst en technisch nagekeken.
Zo garanderen wij jou de zekerheid van een goede en betrouwbare occasion.

Optioneel kan je kiezen voor het Rouvoet afleverpakket: 3 maanden of 3000 km garantie met een onderhoudsbeurt voor €295.-. Zo stap je fris en zorgeloos op je nieuwe motor.

Bij Rouvoet Motoren kan je terecht voor:

Groot en klein onderhoud en reparatie aan alle merken motorfietsen.
• Verkoop van mooie en goede gebruikte motorfietsen, inruil van uw motorfiets.
• Verkoop van onderdelen en accessoires
• Winterstalling en opslag van motorfietsen.
• Schadeherstel van motorfietsen.
• Bandenservice.
• Verhuur van motoraanhanger.

Met vriendelijke groet,

Rouvoet Motoren
Nieuwe Havenweg 83 B
1216 BP Hilversum .

  • Tel : 035-6210343
  • WhatsApp: 06-18134257
  • www.rouvoetmotoren.nl
  • info@rouvoetmotoren.nl

Openingstijden:

Dinsdag t/m vrijdag 09:00 - 18:00
Zaterdag 09:00 – 16:00
Heb je serieuze interesse in 1 van onze occasions, maar kan je niet binnen onze openingstijden? Dan hebben wij goed nieuws voor jou! Vanaf 1 november gaan wij hiervoor ook op afspraak open.

  • Disclaimer: Wij doen ons best om onze teksten zo correct mogelijk weer te geven aan onze klanten. Eventuele schrijffouten zijn onder voorbehoud en U kunt geen rechten ontleden uit fouten in onze verkoopteksten.  
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rouvoet Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion