Nieuwsbrief:

SYM  MAXSYM 400 - 2013

Garantie: Ja
39639 Km
Zwart
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Heerlijk en luxe 400 cc tellende motorscooter. 
Staat op prima banden die nagenoeg nieuw zijn.
Rijdt heerlijk.
Voorzien van  ABS.
Genoeg opbergruimte onder het zadel. 
 


Bezorgen van de motor is mogelijk, vraag naar de mogelijkheden. 
Bekijk ook eens bij mijn andere advertenties.
Bezichtiging op afspraak.

Inruil? Graag!
We houden onze voorraad graag op peil met mooie, nette en courante motoren, dus inruil behoort zeker tot de mogelijkheden. Stuur ons enkele foto's, wat informatie en een prijs die u in gedachten hebt toe en wie weet kunnen we het samen eens worden!

**NU Motorrijden, over twaalf maanden betalen**
Wij zijn een partner van NU Motorrijden, dit bedrijf verstrekt leningen om zo maandelijks af te kunnen lossen op aankopen bij ons aan de zaak. Deze leningen vraagt de klant aan via NU Motorrijden en op die manier wordt de betaling geregeld.

Met vriendelijke groet,
Steef Wolffgramm
Motor MetaaL Lelystad

Volg ons op Facebook Motor Metaal Lelystad.
Volg ons op Instragram Motor Metaal Lelystad.

Kom gerust langs voor een bezichtiging en een bakje koffie. Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

Telefoon nummer 06 41488250

Openingstijden:
Maandag    op afspraak
Dinsdag      op afspraak
Woensdag   09:00 - 17:30
Donderdag  09:00 - 19:30 ( s'avonds op afspraak).
Vrijdag         09:00 - 17:30
Zaterdag      09:00 - 16:00
Zondag        Gesloten.

www.motormetaal.nl
Info@motormetaal.nl
Tel: (+31)06 41488250
 
Opties en Accessoires:
ABS, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Metaal Lelystad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion