Nieuwsbrief:

SYM  MAXSYM 400 - 2013

Garantie: Ja
34835 Km
Zwart
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Sym Maxsym 400 ABS.
Zoekt u het perfecte vervoersmiddel voor bijvoorbeeld woon werk verkeer, kom deze scooter dan eens proberen.
Door de 400 cc motor vermogen genoeg en door de J COSTA vario wat meer trekkracht.
Onder het buddy heeft u veel opbergruimteen door de kappen rondom ben u goed beschermd tegen wind en ergen.
Voorzien van o.a.:
ABS
RADIAAL REMMEN
J COSTA VARIO
4 ROAD OPEN UITLAATDEMPER
INSTELBARE SCHOKBREKERS
VEEL OPBERGRUIMTE

Zorgeloos het nieuwe motor seizoen in.
12 maanden / 5000 km garantie.

 
Prijs: €2950,-
Prijs incl. afleverbeurt en 12 maanden /  5000 km garantie €3300,-  

Kom gerust bij ons langs voor een bezichtiging en proefrit
Telefoon: 0356835753
WhatsApp: 0638551775
E-mail: info@vanheerdtmotoren.nl
  • Winteractie!

    Het word weer winter, laat uw motorfiets tijdig klaar maken voor het komend seizoen. Wanneer u een afspraak maakt voor een grote onderhoudsbeurt komen wij uw motorfiets kosteloos ophalen en weer terug brengen.

    KLEINE BEURT                         
    MOTORFIETS HALEN EN TERUGBRENGEN         
     €24.95                                        

    GROTE BEURT
    MOTORFIETS HALEN EN TERUGBRENGEN
    €0.00 

  • Blijf op de hoogte van nieuwe motoren en volg ons op facebook
    https://www.facebook.com/profile.php?id=61552745355844&locale=nl_NL

    ….WIJ RUILEN GRAAG MOTOREN IN….

    UW HUIDIGE MOTORFIETS INRUILEN:
    Inruil van uw huidige motorfiets is in veel gevallen ook mogelijk, als u ons de volgende gegevens stuurt, doen wij u graag een voorstel.
    - Omschrijving van de technische en optische staat.
    - Foto’s
    - Richtprijs

    Wilt u extra accessoires bij de motorfiets aanschaffen dan is dit bij ons ook mogelijk.
    Informeer eens naar de mogelijkheden.

    WILT U EEN MOTORFIETS KOMEN BEKIJKEN:
    Neem gerust even contact met ons op, dit kan per e-mail of telefonisch.
    Wij zorgen ervoor dat deze voor u klaar staat.

    FINANCIEREN:
    Dit kunt u heel snel en gemakkelijk “voorafgaand aan uw bezoek” thuis regelen.
    https://vanheerdtmotoren.nl/financiering/

    OPENINGSTIJDEN:
    Dinsdag t/m Vrijdag       9-18u
    Zaterdag                      10-17u

    van Heerdt Motoren
    Oosterengweg 8a
    1221 JV Hilversum
    035-683 57 53
    info@vanheerdtmotoren.nl
    www.vanheerdtmotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van Heerdt Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion