Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

SYM  JOYMAX 300I - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
sym - joymax-300i
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De Sym Joymax-Z 300i motorscooter heeft een comfortabel zadel, verbeterde achtervering en een verstelbaar windscherm. De zit is laag waardoor ook wat kleinere mensen met hun voeten gemakkelijk bij de grond kunnen. Een sportieve praktische motorscooter met 300cc 4-takt injectie motor waar u maar liefst vijf jaar garantie op krijgt!

\r\n\r\n

Bijzonder aan de SYM Joymax Z is het verstelbare windscherm, een functionaliteit die niet veel motorscooters delen. De Joymax-Z 300i is dan ook vooral ontworpen op de functionaliteit van dagelijks gebruik. De Joymax-Z motorscooter is praktisch en zeer comfortabel zonder teveel poespas. Gecombineerd met het sportieve ontwerp en de scherpe prijs is dit in onze ogen een zeer interessante 300cc motorscooter.

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

Onder het comfortabele en ruime zadel is genoeg opbergruimte voor maar liefst twee helmen. Onder het stuur bevindt zich nog een apart opbergvakje met USB aansluiting zodat u ook onderweg uw smartphone of navigatie op kunt laden.

\r\n\r\n

De Joymax-Z 300i trekt snel op dankzij de krachtige 4-takt vloeistof gekoelde injectie motor met een vermogen van 20,1 kW @8000 tr/min.

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

Overige specificaties van de SYM Joymax-Z 300i:

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

- Bosch ABS

\r\n\r\n

- Krachtige schijfremmen voor en achter

\r\n\r\n

- Vloeistofgekoelde krachtige injectie motor.

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

De Sym Joymax Z is ook te verkrijgen met 125cc motor. Deze kunt u met A1 rijbewijs besturen.
\r\n
\r\nMerk:
\r\nSym
\r\nMotortype:
\r\n1 cilinder, 4-takt injectie
\r\nType:
\r\nMotorscooter
\r\nType/Model:
\r\nJoymax-Z 300i
\r\nRemsysteem voor:
\r\n260 mm schijf ABS
\r\nRemsysteem achter:
\r\n240 mm schijf ABS
\r\nRijbewijs:
\r\nA2
\r\nCilinderinhoud:
\r\n278cc
\r\nVermogen:
\r\n20,1 kW @8000 rpm
\r\nBandenmaat achter:
\r\n140/ 60 - 13'' ABS
\r\nTankinhoud (liter):
\r\n12 liter
\r\nBandenmaat voor:
\r\n120/70 - 14" ABS
\r\nGewicht (kg):
\r\n184 kg

\r\n
  • Als Benelli dealer hebben wij alle modellen in de showroom, u kunt op elk model proefrijden !!!!!!!

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion