Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2007

Garantie: Ja
15987 Km
.
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 22 liter
Vrije hefhoogte: 82 cm
Referentienummer: 15635

Suzuki DL650 V-Strom – 2007
15.987 km | 67 pk | 645 cc V-twin | ABS | 22L tank

Veelzijdige allrounder met betrouwbare V-twin en comfortabele rijpositie – ideaal voor woon-werkverkeer en lange ritten.


* 645 cc vloeistofgekoelde 90° V-twin – 67 pk bij 8.800 tpm

* Koppelrijk motorblok – 60 Nm bij 6.400 tpm

* ABS voor extra veiligheid

* 6-versnellingsbak met soepele overbrenging

* Aluminium twin-spar frame voor stabiliteit

* Telescopische voorvork en link-type achtervering

* Dubbele 310 mm schijfremmen voor, 260 mm achter

* Zithoogte: 820 mm | Rijklaar gewicht: 214 kg

* 22L brandstoftank voor lange afstanden

Deze DL650 V-Strom is in nette staat en klaar voor vele kilometers rijplezier.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Friese Motorexperts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion