Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 - 2025

Garantie: Ja
2245 Km
BLAUW
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: SUZUKI 6 JAAR.

Suzuki V-Strom 800
De V-Strom 800 combineert opwindende prestaties met comfort en rijgemak, ongeacht de lengte van je reis. Iedere rit is een aangename belevenis dankzij de geavanceerde technologie en het gebruiksgemak. Je eigen pad kiezen was nog nooit zo makkelijk.

Standaard voorzien van quickshifter up en down
Standaard met multifunctioneel kleuren-TFT-scherm
Uitgebreide elektronica met Suzuki Intelligent Ride System
Compacte 776 cc parralel-Twin met 270° krukas voor ideale gewichtsverdeling en framegeometrie
6 jaar garantie incl. 6 jaar pechhulp

Totaalpakket
Waar je avontuur ook eindigt; de nieuwe Suzuki V-Strom 800 levert de prestaties, het comfort en het gemak waarmee jij met plezier aankomt op je eindbestemming. Met een modern ontwerp, een doordacht ergonomische rechtop-zithouding, multifunctioneel 5-inch TFT-display, een tank met 20 liter inhoud en een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket (S.I.R.S.) staat deze allrounder zijn mannetje en ben jij helemaal in controle ongeacht de omstandigheden van je rit.

Compact formaat, grootse prestaties
De V-Strom 800 wordt aangedreven door een 776 cc paralleltwin die een fijne balans biedt tussen soepel, controleerbaar vermogen in het gehele toerenbereik. Standaard is de motor gekoppeld aan een Bi-directional Quick Shift Systeem, waarmee trefzeker zowel op- als teruggeschakeld kan worden zonder dat je daarvoor de koppelingshevel hoeft te gebruiken.

De bescheiden afmeting van de voorzijde naar de achterzijde maakt een ideale gewichtsverdeling en een optimale framegeometrie mogelijk. Met andere woorden: uitstekend stuurgedrag en wendbaarheid alom. Ook de lichtgewicht constructie van de uniek gevormde draagarm draagt bij aan het rijplezier, terwijl het smalle subframe zeer sterk is en moeiteloos het gewicht van koffers en een passagier kan dragen.


Motostore Barendrecht is officieel dealer van Suzuki enYamaha voor regio Zuid Holland. Hier vind je niet alleen nieuwe modellen maar ook in onze occasions hebben we een ruim assortiment, waar alle bekende merken voorkomen. Iedere motorfiets, nieuw of gebruikt, is de eerste 10 dagen na aankoop gratis allrisk verzekerd! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen. Wilt u uw huidige motorfiets bij ons inruilen? …Geen probleem! Ook op onze kledingafdeling zijn we officieel dealer van onder andere RUKKA, REV’IT! en ALPINESTARS. Daarbij hebben we 200 tot 300 helmen in verschillende merken zoals SHOEI, HJC, SCORPION, ROOF en SHARK op voorraad evenals originele onderdelen, navigatie en communicatie systemen, bagagesystemen en alle andere accessoires ben je bij Motostore Barendrecht aan het juiste adres. In de ruime en moderne uitgeruste werkplaats wordt uw motorfiets door vakmensen onderhouden. U kunt hier terecht voor onderhoud, diagnose, reparatie en personalisatie van uw motor. Ook voor een schadetaxatie, herstel / spuitwerkzaamheden kunt u bij ons terecht. Bovendien hebben wij een eigen Rijschool in huis, wat voor de nieuwe motorrijder en motorrijdster erg handig is. U les start vanuit Motostore Barendrecht waar alle middelen beschikbaar zijn.
Motostore, for bikes and more...
  • Motostore, for bikes and more...





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motostore Barendrecht
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion