Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 XT - 2020

€ 10.950,- € 11.450,-
19024 Km
Zwart
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Suzuki DL1050 V-strom XT in nieuwstaat.

Zeer complete All road voorzien van de volgende opties:

* ABS
* Traction control
* TFT scherm
* Boordcomputer
* Drive mode selector
* Led koplamp
* Valbeugel
* Spaakvelgen
* Handkappen
* In hoogte verstelbaar windscherm
* Middenbok
* Onderkuip
* Cruise control

Deze V-strom is Suzuki dealer onderhouden en voorzien van complete onderhoudshistorie.
Recent nog onderhoud en nieuwe banden gehad.

  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2024 Motoroccasion