Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2023
Inclusief; Topkoffer - Navi steun en Origineel Zijkofferdragerset .
Opties en Accessoires: Fabrieksgarantie
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt,Vloeistofgekoeld, DOHC, 90V-twin |
Boring x slag | 100 mm x 100 mm |
Cilinder inhoud | 1,037 cc |
Comp. verhouding | 11,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 107 pk / 79 kW bij 8,500 tpm |
Max. koppel | 1000 Nm bij 6000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Twin-Spar |
Vering voor | Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld |
Remmen voor | Dubbele remschijven |
Remmen achter | Remschijf |
Voorband | 90/90-21M/C (54H) tube |
Achterband | 150/70R17M/C 69V |
Wielbasis | 1595 mm |
Lengte | 2390 mm |
Breedte | 960 mm |
Hoogte | 1505 mm |
Zithoogte | 880 mm |
Drooggewicht | 252 kg |
Leverbare kleuren | Wit/Geel/Zwart |
Beschrijving | Suzuki V-Strom 1050DE

De V-STROM 1050DE is gericht op optimale prestaties en controle, ook wanneer je ontdekkingsdrift verder gaat over gravelpaden en vlakke off-roadpaden. Wielbasis, balhoofdhoek, rijpositie en specifieke features verleggen het werkterrein ook naar minder gebaande wegen. |
Welkom bij MOTOSHOP MARGRATEN.
Motoshop Margraten is al jaren een vertrouwd adres voor alles wat motorrijden tot een waar genoegen maakt.
Wij heten U van harte welkom in onze zaak John en Tom en het Motoshop team
 |
Motoshop Margraten |
|
Aan de Fremme 62
Margraten
Plan de route
|
 |
043-4502451
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen.
In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beƫindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken