Nieuwsbrief:

SUZUKI  TL 1000 S - 1998

Bouwjaar:
1998
Kleur:
.
Vermogen:
72 kW
Teller:
38.292 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

? Te koop: Suzuki TL 1000 S – Old-School Power met Stijl! ?

? Special Edition | Sport/Tour | Een echt kanon!

? Specificaties:

- ? Model: Suzuki TL 1000 S
- ?? Type: Sport / Tour
- ? Bouwjaar: 05-1998
- ? Kilometerstand: 38.292 km
- ? Vermogen: 72 kW / 98 pk
- ? Cilinderinhoud: 996 cc
- ? Aantal cilinders: 2
- ?? Brandstof: Benzine
- ?? Transmissie: Handgeschakeld
- ? BTW/Marge: Marge (BTW niet verrekenbaar voor ondernemers)

? Bijzonderheden:

? Super fraaie old-school TL 1000 S – Special Edition
? Alle slijtageonderdelen in topconditie
? Nieuwe banden voor optimale grip en veiligheid
? Loopt, remt en schakelt zoals het hoort – een écht rijdersbeest!
? Deze TL 1000 S is niet voor de poes – dit is een kanon op wielen!
? Voor de liefhebber van pure kracht, old-school looks en unieke rijervaring.
? Word jij de volgende eigenaar van deze zeldzame machine?

? Kom langs voor een bezichtiging en ervaar de TL zelf!

? Interesse? Neem direct contact op voor meer info of een proefrit.

Heeft u vragen of wilt u een proefrit afspreken, belt u dan gerust 0181-626215 

Wij heten u welkom aan de Aldebrandstraat 1 en 1A, 3204 AB Spijkenisse.

De koffie staat klaar!

Onze openingstijden zijn:
ma 08:00 - 18:00
di 08:00 - 18:00
wo 08:00 - 18:00
do 08:00 - 18:00
vr 08:00 - 18:00
Zaterdag op afspraak geopend uitsluitend voor de verkoop.

Garagebedrijf Van Hoof
Aldebaranstraat 1
3204AB SPIJKENISSE
Tel: 0181626215
E-mail: sales@garagebedrijfvanhoof.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Hoof Motoren
Aldebaranstraat 1
Spijkenisse
Plan de route
0181-626215
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion