Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
te koop een suzuki sv 650 kleur zwart schade aan topkuipje links rijbare schade banden set goed / sportdemper
995,00 euro
info 0224591230 robsacc t'zand
- Grootste collectie motorzadels van Nederland op voorraad. Zie www.bagsterstore.nl
- Wij leveren alle motoren met 10 dagen gratis verzekering.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | vloeistofgekoelde viertakt 90° v-twin |
Boring x slag | 81|62,6 |
Cilinder inhoud | 645 |
Comp. verhouding | 11,5 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 72|53|9.000 |
Max. koppel | 64|7.200 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 210 |
ABS | nee |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | qua veervoorspanning instelbare 41 mm telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare monoshock, veerweg 125 mm |
Remmen voor | dubbele 290 mm schijf, tweezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 240 mm schijf, éénzuigerremklauw |
Voorband | 120/60 ZR 17 |
Achterband | 160/60 ZR 17 |
Wielbasis | 1.435 |
Lengte | 2.120 |
Breedte | 730 |
Hoogte | 1.160 |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | 169 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De SV 650 S is voorzien van de nieuwste SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) brandstofinjectietechniek, uitgebreid dashboard en slimme bagageruimte. In 2005 uitgerust met een sportief zwart frame, zwarte velgen en een sportief koplampruit. SV 650 S is technisch en motorisch gelijk aan de SV 650 maar voorzien van een top half stroom lijn voor meer windbescherming. |
| Dealerschappen: CAGIVA, HUSQVARNA |
| t Zand, Noord-Holland |
| 0224-591230 |
Wist u dat: In de motortaal "Universal Japanese Motorcycle" betekent: Universele Japanse motorfiets, een predikaat dat door de motorpers werd toegekend aan een steeds universeler wordend type Japanse motorfiets. In de jaren zeventig en begin jaren tachtig leken de typen van de verschillende Japanse motorfietsfabrikanten nogal op elkaar. Luchtgekoelde, staande multicilinder motorfietsen waarbij vooral de staande viercilinder populair was bij de ontwerpers van verschillende Japanse fabrieken. Inmiddels is de diversiteit in Japanse motorconcepten enorm groot geworden: v-4, v-2, zescilinder boxer, vier cilinders in lijn. De typering Universal Japanese Motorcycle is niet meer van toepassing op de huidige Japanse motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken