Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 - 2006

Garantie: Nee
27915 Km
BLAUW METALLIC
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1

Suzuki SV 650 N 2006


- Kenteken: MS-TH-41
- Merk: Suzuki
- Model: Tour
- Tellerstand: 27915 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Motorinhoud: 645 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: P507
- Vermogen: 53 kW / 72pk
- Ledig gewicht: 180 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1

Inruil Mogelijk

Overige

- Korte kentekenplaathouder
- Sportuitlaat (met e-keur)

Veiligheid

- Led achterlicht


Nette Naked SV
voorzien van Leovince uitlaatdemper
geïntegreerde knipperlichten in achterlicht

Nette SV die je niet veel tegenkomt! 

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Korte kentekenplaathouder, Led achterlicht, Sportuitlaat (met e-keur)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion