Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 A - 2017

34039 Km
Wit
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette Suzuki SV 650 ABS ! Het betreft een origineel Nederlandse motorfiets, compleet me reservesleutel en tellerrapport.

Deze SV650 is voorzien van de volgende opties/accessoires:

- ABS remsysteem.
- Evotech radiateur beschermer.
- Evotech motorblok beschermer.
- Led koplamp.
- Verstelbare hendels.
- Bobbins.
- Velg Stickers.
- Tankpad.
- Optimate druppellader aansluiting. 
- Windscherm (deze is er los bij).


Afleverbeurt en garantie is mogelijk tegen meerprijs



 
  • Neem contact met ons op om een afspraak te maken, wij zijn op afspraak ook 's avonds en in het weekend beschikbaar. Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp.

    met vriendelijke groet,

    Straver Motoren
    De RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Straver Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion