Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 750 A - 2017

Garantie: Ja
33403 Km
ZWART / BLAUW
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
SUZUKI GSX-S 750 ABS UITVOERING MET DIV ACC EN 24 MAANDEN GARANTIE BIJ DE OFF SUZUKI DEALER MVM MOTOREN.

€ 7790 RIJKLAAR MET 24 MAANDEN GARANTIE.
ABS REMSYSTEEM.
WINDSCHERM.
VERSTELBARE HANDELS.
SC UITLAAT DEMPER.
20 JAAR OFF SUZUKI DEALER.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion