Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 GX - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
GLASS SPARKLE B
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 72 maanden

Deze nieuwe Suzuki GSX-S1000 GX is uit voorraad leverbaar!

De perfecte combinatie tussen sportief rijden en toeren.


MotoPort Goes XXL
www.motoport.nl/goes
0113-231640
verkoop@motoportgoes.nl
Nobelweg 4, 4462 GK, Goes
.
Voor meer motoren en scooters (400 stuks) zie onze website https://www.motoport.nl/goes of kom langs!
.
Voor kwaliteit en betrouwbaarheid bent u al meer dan 65 jaar aan het juiste adres bij MotoPort Goes XXL. Wij hebben het grootste aanbod van Zuid-West Nederland in een van de grootste motorzaken van de Benelux!
Voor aankoop en onderhoud van motoren en scooters, aanschaf van kleding (mega kleding shop van 1500 m2!) en voor de aanschaf van onderdelen en accessoires kunt u bij ons terecht.
.
De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief onvermijdbare kosten. Wij bieden op onze occasions tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.
.
Wij zijn officieel dealer van: BMW, Ducati, Harley-Davidson, Honda, Kawasaki, Peugeot, Piaggio, Suzuki, Triumph, Vespa en Yamaha. Inruil van alle merken en types is bij ons mogelijk.
.
Heeft u een auto, boot of ander vervoersmiddel in te ruilen? Ook dan kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen!
.
Volg ons op Facebook en Instagram om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en aanbiedingen.
.
Een motorfiets van ons kopen vanuit het buitenland? Buying a motorcycle from us from abroad?
No problem! See: https://www.motoport.nl/goes/Motorfiets-kopen-vanuit-buitenland
.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
.
Voordelig en goed verzekeren?
Kijk op onze website voor meer informatie over de MotoPort No Risk verzekeringen (ook als je niet je motor bij ons hebt gekocht).




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Goes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion