Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 600 - 2001

Bouwjaar:
2001
Kleur:
Grijs
Vermogen:
85 kW
Teller:
38.264 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Suzuki GSX-R 600 – 2001 | Blauw | 38.000 km |

Betaalbare supersport met potentie – klein beetje liefde nodig

Te koop aangeboden bij Van Kleef Motoren: een Suzuki GSX-R 600 uit 2001. De iconische viercilinder sportmotor met karakter en flink wat pit – een perfecte basis voor een liefhebber die niet bang is voor een kleine opknapper.

🔧 Staat van de motor:
De motor is technisch in orde. Rijd, remt en schakelt goed.  De kuipdelen zijn opnieuw gespoten, maar kan nog wat optische liefde gebruiken. Leuk om in de winter aan te werken of gewoon te laten zoals het is natuurlijk.
*** UPDATE*** Motor ligt op het ogenblik uit elkaar[ kapdelen] voor het opnieuw te laten spuiten! Uiteraard veranderd deze de verkoopprijs,mits u zegt doen het zelf. Anderzijds kunt u nu nog zelf ook een kleur bepalen.

✅ Belangrijkste kenmerken:

  • Originele uitlaat
  • Lage kilometerstand
  • Goede motorische basis
     

📌 Specificaties:

  • Kilometerstand: 38.000 km
  • Bouwjaar: 2001
  • Motorinhoud: 599 cc – 4 cilinder
  • Vermogen: ± 115 pk
  • Gewicht rijklaar: ca. 197 kg
  • Kleur: Grijs
  • Transmissie: Handgeschakeld
  • BTW/Marge: Marge – BTW niet aftrekbaar



💡 Waarom deze Suzuki GSX-R 600?
✔ Klassieke supersport – scherp geprijsd
✔ Veel motor voor je geld
✔ Geschikt als project of betaalbare sportmotor
✔ Lage kilometerstand voor zijn leeftijd



🛠️ Extra services bij Van Kleef Motoren:
✔ Professioneel onderhoud & schadeherstel
✔ Bandenservice
✔ Financiering op maat
✔ Bezorging door heel Nederland
✔ Inruil van je huidige motor mogelijk
✔ 5 dagen gratis all-risk verzekering
✔ Gratis tenaamstelling
✔ Exportservice beschikbaar


📍 Bezichtiging & Proefrit in Bergschenhoek
De motor staat startklaar bij Van Kleef Motoren. We zijn RDW-erkend en aangesloten bij Motorgarantie.nl, Numotorrijden.nl en Slimm Verzekerd.


📍 Adres:
Dorsvloerweg 419, 2661 MN Bergschenhoek


📞 Bel of app: 010-3411446 of 06-41293124
📧 Mail: info@vankleefmotoren.nl


🕘 Openingstijden:
Ma t/m Vr: 09:00 – 17:00
Za: 10:00 – 16:00


⚠️ Let op:
Hoewel deze advertentie met zorg is samengesteld, kunnen er geen rechten aan worden ontleend. Controleer zelf de voor jou relevante gegevens bij aankoop.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Kleef Motoren
Dorsvloerweg 419
Bergschenhoek
Plan de route
0103411446
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion