Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8TT - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
2 KLEUREN
Vermogen:
61 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

GSX-8TT: gestroomlijnd design met functionele flair
De Suzuki GSX-8TT combineert een krachtige uitstraling met slimme aerodynamica. De topkuip en onderkuip zijn niet alleen visueel onderscheidend, maar bieden ook extra bescherming tegen wind en weer. De geïntegreerde LED-knipperlichten aan weerszijden van de topkuip functioneren tevens als dagrijverlichting, wat zorgt voor extra zichtbaarheid en veiligheid. Het resultaat is een motorfiets die zowel sportief als functioneel is vormgegeven – klaar voor elke rit.

Comfort en controle in elke situatie
Net als de nieuwe GSX-8T, is de GSX-8TT gebouwd op het fundament van de bekroonde GSX-8S. De comfortabele rechtop zitpositie, het stijve frame en de uitgebalanceerde vering maken deze motor tot een ideale metgezel voor zowel dagelijks gebruik als avontuurlijke toertochten. De 16,5-liter tank zorgt ervoor dat je langer onderweg kunt zijn zonder te hoeven tanken.

Geavanceerde technologie, intuïtieve bediening
De GSX-8TT beschikt over dezelfde krachtige 776cc paralleltwin met 270°-ontstekingsinterval en Suzuki Cross Balancer-technologie. De standaard aanwezige rijhulpmiddelen – waaronder een Quickshifter, rijmodi, tractiecontrole en Low RPM Assist – maken elke rit soepel en plezierig. Het 5” TFT-display biedt alle informatie in één oogopslag, terwijl de lichte lithiumbatterij bijdraagt aan een laag totaalgewicht.

Voor wie meer verwacht van een naked bike
De GSX-8TT is ontworpen voor rijders die houden van stijl, comfort én prestaties. De extra kuipdelen geven de motor een sportieve, bijna tourgerichte uitstraling zonder in te leveren op het naked-DNA. Of je nu door de stad rijdt of de snelweg opzoekt, de GSX-8TT biedt een uitgebalanceerde mix van bescherming, technologie en rijplezier. Een motor die je elke dag opnieuw wilt starten.

Met 72 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor City Amsterdam
Jarmuiden 31
Amsterdam
Plan de route
020-4808010
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion