Nissin radiaal gemonteerde remklauwen met 4 zuigers, 310 mm schijven met ABS
Remmen achter
Nissin 1-zuiger remklauw, 240 mm schijf met ABS
Voorband
120/70-17
Achterband
180/55-17
Wielbasis
1465 mm
Lengte
2115 mm
Breedte
775 mm
Hoogte
1105 mm
Zithoogte
810 mm
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Metallic Triton Blue, Metallic Mat Black, White
Beschrijving
Nieuwe Suzuki GSX-8S

De nieuwe Suzuki GSX-8S is van de grond af aan opnieuw ontworpen om te stralen als een nieuwe interpretatie van naked streetfighter performance. Hij combineert comfort en prettige stuureigenschappen met een krachtige, gloednieuwe 776 cc paralleltwin voor de best mogelijke rijervaring met een sterke focus op rijplezier. Of dat nu in de stad is of op een uitdagende bergpas.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd.
Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.