Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 3513
Fabrikant: SUZUKI _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com
EU verantwoordelijke: SUZUKI _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, parallel twin |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 776 cc |
Comp. verhouding | 12,8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 81 pk / 61 kW bij tpm |
Max. koppel | 92 Nm bij 6800 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudig |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen ruggengraatstijl |
Vering voor | Telescopisch, schroefveren, oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevuld |
Remmen voor | Nissin radiaal gemonteerde remklauwen met 4 zuigers, 310 mm schijven met ABS |
Remmen achter | Nissin 1-zuiger remklauw, 240 mm schijf met ABS |
Voorband | 120/70-17 |
Achterband | 180/55-17 |
Wielbasis | 1465 mm |
Lengte | 2115 mm |
Breedte | 775 mm |
Hoogte | 1105 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 |
Van Gerven Motoren |
|
Stokskesweg 21
Bergeyk
Plan de route
|
 |
0497-555404
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden CelÂsius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motorÂfiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt alÂtijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle omÂstandigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half verÂbrande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmteÂ
graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken