Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
PEARL IGNITE YE
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 72 maanden

De GSX-8R is ontwikkeld volgens het ‘The New Standard of Sport’-principe. Het doel was duidelijk: toegankelijke performance en maximaal rijplezier combineren met aantrekkelijke Supersport-styling. De motorfiets is geschikt voor uiteenlopende ritten, van een korte trip door de stad tot een opwindende rit over kronkelende bergwegen – mét of zónder passagier. De lagere, meer voorwaartse plaatsing van het clip-on stuur van gesmeed aluminium zorgt ervoor dat de rijder over het stuur kan leunen, helemaal klaar voor actie. Dit maakt sportieve ritten des te leuker.

De absolute hoofdattractie van de Suzuki GSX-8R is de nieuwe 776cc DOHC vierkleps paralleltwin. Deze tweecilinder biedt een prachtige balans tussen een soepele, controleerbare vermogensafgifte vanuit lage toerentallen en het plezierige gevoel van een motorfiets die graag in de toeren klimt. Dankzij de 270°-krukasconfiguratie zijn souplesse en koppel gegarandeerd. Het beste moet nog komen: de soundtrack die vergelijkbaar is met die van een V-twin. Heerlijk!

Andere kenmerken van de GSX-8R zijn: een robuust frame, de uniek gevormde aluminium swingarm, de Upside-down voorvork, dubbele schijfremmen vóór met radiaal gemonteerde remklauwen met vier zuigers, LED-verlichting rondom en een multifunctionele TFT-kleurendisplay. Het elektronicapakket is bijzonder omvangrijk, met systemen als Suzuki Drive Mode Selector, Suzuki Traction Control System, een Bi-directional Quickshifter en het Ride-by-Wire Electronic Throttle System.



Met 72 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: ACE MOTORCYCLES in 1936 - Een pikant detail is een gevonden brief door een erfgenaam van Joe Stephan, die werkzaam was bij ACE Motorcycles. Deze brief, daterend uit 1936, was afkomstig van Everitt deLong en gericht aan dhr. Eitel, topfunctionaris bij ACE. De afgebeelde foto's zijn los bij de brief gevonden waardoor aannemelijk is dat het om een nieuw prototype gaat. In de brief heeft dhr. DeLong het erover dat hij in de finale stadium is en er reeds enkele mensen mee heeft laten proefrijden. "De verwachtingen zijn hoopvol. Verdere experimenten aangaande dit prototype zijn ook in de afrondingsfase maar door geldgebrek hebben deze nog even op zich laten wachten. Ik hou u en anderen op de hoogte van de ontwikkelingen." Wanneer men naar de foto's kijkt ziet men een scooterachtig model waar niets opmerkelijks vanaf straalt. Echter, in die tijd waren de motorfietsen niet voorzien van een dergelijke beplating. Qua vormgeving voor die tijd dus een ver vooruitstrevend model. En let even op de liggende foto's. Onder het blok is duidelijk iets te zien ven een aantal trommels. De overbrenging geschiedde door een dubbele snaar. Wat er van dit ontwerp terecht is gekomen is voor iedereen onduidelijk.
© 2000 - 2025 Motoroccasion