Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX 1400 - 2005

Garantie: Ja
62731 Km
WIT-BLAUW
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Motor is Rijklaar recent beurt gehad en voorband is nieuw! Zeer nette motor van een Liefhebber geweest voor een liefhebber. Uitlaat systeem is aangepast samen met een Powercammandor 3 loopt deze motor als een kogel.

Het familiebedrijf Wim ter Braake Motoren is al meer dan 31 jaar dé motorwinkel van Nederland. Met altijd meer dan 200 motoren op voorraad is er voor elke motorliefhebber een passende motor. We leveren alle merken, nieuw en gebruikt.

Per 1 februari 2022 heeft Voordeelhelmen.nl haar intrek genomen op de bovenverdieping van Wim ter Braake Motoren. Met meer dan 80 merken in het assortiment en deskundig advies kan Voordeelhelmen.nl de motorrijder voorzien van een complete motoruitrusting.

Voor onderhoud en/of reparatie is ook uw motorfiets in uitstekende handen in onze 5 sterren gecertificeerde werkplaats. We zijn ook in het bezit van een vermogens-testbank voor het perfect afstellen van uw motorfiets.

Kortom, bij Wim ter Braake bent u aan het juiste adres voor alles wat te maken heeft met motoren. Wij zouden graag eens persoonlijk kennis willen maken en zien u dan ook graag bij Wim ter Braake Motoren te Nijeveen.


  • Zie je iets leuks?

    BEL of MAIL 

    0522-492255 

    Wim@terbraake.nl 

    Wij staan graag voor u klaar. 

Opties en Accessoires:
Bezorgen door heel NL mogelijk, Customised, Kijk ook naar onze andere adv!, Klokje, Meer dan 35 kW (categorie A), Middenbok, Prijs is inclusief alle rijklaar kosten, Spec. uitlaatsysteem, Tankpad, Zeer netjes




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion