Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
ZWART
Vermogen:
77 kW
Teller:
40.579 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2014

Origineel Nederlands. Voorzien van Arrow uitlaatsysteem en korte kentekenplaathouder.

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten. Al onze occasions gaan de weg op inclusief een afleveringsbeurt, controle op slijtagepunten en BOVAG garantie.
Al meer dan dertig jaar is Moto Rotterdam het juiste adres voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Zowel voor aankoop als voor onderhoud van motoren en scooters. Wij zijn te vinden aan de Strickledeweg 110 in Rotterdam.

Officieel dealer van Ducati, Honda, Kawasaki en Royal Enfield.

Voor meer motoren zie onze website www.motorotterdam.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Moto Rotterdam
Strickledeweg 112
Rotterdam
Plan de route
010-4625556
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion