Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 1200 S BANDIT - 1997

Garantie: Nee
61918 Km
ROOD METALLIC
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Suzuki GSF 1200 S Bandit


- Kenteken: MY-39-BT
- Merk: Suzuki
- Model: Tour
- Tellerstand: 61918 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1997
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: rood Metallic
- Motorinhoud: 1156 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 72 kW / 98pk
- Ledig gewicht: 226 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Sportuitlaat (zonder e-keur)
- Topkoffer


Nette bandit 1200 
voorzien van afneembare Hepco en becker topkoffer
micron Carbon sportdemper

motor is in nette staat, natuurlijk wel gebruikerssporen die vrij normaal zijn bij een motor van 27 jaar oud!

al met al een super betrouwbare tourbuffel voor nog vele kilometers

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Sportuitlaat (zonder e-keur), Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion