Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 1200 BANDIT - 2002

Bouwjaar:
2002
Kleur:
ZWART
Vermogen:
Teller:
49.233 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Uw exclusief dealer voor Honda,Suzuki,Aprilia en Moto
Morini
Altijd 150 occasions op vooraad
Kijk op www.motoroost.nl voor ons aanbod
Profiteer van onze gunstige financieringen of van de
uitgestelde betalings aanbieding
Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en
kwalitatief goede verzekering
We maken graag uw offerte
  • I.v.m mogelijke verbindings-problemen van het reactie
    formulier graag rechtstreeks mailen naar info@motoroost.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Oost
De Bleek 20
Enter
Plan de route
0548-512655
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion