Nieuwsbrief:

SUZUKI  GS 450 E - 1988

25126 Km
Rood
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze motor staat al langere tijd stil hij moet eens netjes gepoetst worden. mooie restauratie project of basis voor een caferacer project
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Knalpot

E-mail de aanbieder

Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion