Nieuwsbrief:

SUZUKI  BURGMAN 400 Z - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
GRIJS
suzuki - burgman-400-z
suzuki - burgman-400-z
suzuki - burgman-400-z
suzuki - burgman-400-z
suzuki - burgman-400-z
suzuki - burgman-400-z
suzuki - burgman-400-z
suzuki - burgman-400-z
suzuki - burgman-400-z
suzuki - burgman-400-z
suzuki - burgman-400-z
suzuki - burgman-400-z
suzuki - burgman-400-z
suzuki - burgman-400-z
suzuki - burgman-400-z
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Basiskleur: Zilver of Grijs

Suzuki Burgman 400
Chic, praktisch, luxueus en sportief. De Suzuki Burgman 400 doet denken aan een elegante atleet, die een gespierde acceleratie van een 399 cc-krachtbron koppelt aan de pure gratie van een chic, nieuw design.

Een vormgeving die wordt gekenmerkt door LED-koplampen en de eveneens met LED-techniek uitgeruste achterlichtunit. Deze maxiscooter, die ook bekendstaat als Suzuki AN400, is overal inzetbaar, of je nu naar je werk rijdt of in het weekend een flinke toertocht maakt, al dan niet met duopassagier.
Het rijcomfort van de motorscooter staat op hoog niveau dankzij de hoge toerruit en het dik gepolsterde zadel met instelbare ruggensteun. Een superstabiel en wendbaar rijwielgedeelte maakt elke rit bovendien tot een opwindende gebeurtenis. Daarbij zijn praktische zaken natuurlijk niet vergeten: de Suzuki Burgman 400 heeft een riante opbergruimte van 42 l onder het getrapte zadel en heeft in het voorpaneel nog eens twee bergruimtes, waarvan er een is voorzien van een 12-voltstopcontact. De Suzuki Burgman 400 is direct geschikt voor het A2-rijbewijs.



Motostore Barendrecht is officieel dealer van Suzuki enYamaha voor regio Zuid Holland. Hier vind je niet alleen nieuwe modellen maar ook in onze occasions hebben we een ruim assortiment, waar alle bekende merken voorkomen. Iedere motorfiets, nieuw of gebruikt, is de eerste 10 dagen na aankoop gratis allrisk verzekerd! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen. Wilt u uw huidige motorfiets bij ons inruilen? …Geen probleem! Ook op onze kledingafdeling zijn we officieel dealer van onder andere RUKKA, REV’IT! en ALPINESTARS. Daarbij hebben we 200 tot 300 helmen in verschillende merken zoals SHOEI, HJC, SCORPION, ROOF en SHARK op voorraad evenals originele onderdelen, navigatie en communicatie systemen, bagagesystemen en alle andere accessoires ben je bij Motostore Barendrecht aan het juiste adres. In de ruime en moderne uitgeruste werkplaats wordt uw motorfiets door vakmensen onderhouden. U kunt hier terecht voor onderhoud, diagnose, reparatie en personalisatie van uw motor. Ook voor een schadetaxatie, herstel / spuitwerkzaamheden kunt u bij ons terecht. Bovendien hebben wij een eigen Rijschool in huis, wat voor de nieuwe motorrijder en motorrijdster erg handig is. U les start vanuit Motostore Barendrecht waar alle middelen beschikbaar zijn.
Motostore, for bikes and more...
  • Motostore, for bikes and more...





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motostore Barendrecht
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion