Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nette en goedlopende motor. Banden zijn redelijk, kettingset is goed. Stoere naked bike.
Afleveringsbeurt incl. 3 mnd garantie voor € 250,--.
- Bij Swinkels Motoren kunt u terecht voor verkoop, onderhoud en reparatie aan alle Japanse en Europese motormerken. Tevens is er een ruime collectie helmen, kleding en accessoires.
Wij hopen u snel te zien bij Swinkels Motoren, de occasion specialist van Tilburg!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | |
Boring x slag | | |
Cilinder inhoud | |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Mat Zwart |
Beschrijving | Als basis voor het hart van de B-King is gekozen voor het krachtige Hayabusa blok. Alle gebruikte componenten zijn van zeer hoge kwaliteit en dragen bij aan de stoere en krachtige look van de nieuwe Suzuki B-King. De precieze specificaties zijn nog niet vrijgegeven, maar uit alles blijkt dat de nieuwe B-King over ruim voldoende power zal beschikken. |
Welkom bij Swinkels Motoren Tilburg.
Swinkels Motoren heeft een ruim aanbod in gebruikte motoren van de merken BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
| Tilburg, Noord-Brabant |
| 013-5431440 |
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over.
De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch.
De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp.
Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken