Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 650 BURGMAN ABS EXECUTIVE - 2014

Garantie: Nee
10065 Km
GRIJS
suzuki - an-650-burgman-abs-executive
suzuki - an-650-burgman-abs-executive
suzuki - an-650-burgman-abs-executive
suzuki - an-650-burgman-abs-executive
suzuki - an-650-burgman-abs-executive
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Suzuki 650ZA Burgman Executive


- Kenteken: 59-MD-ZB
- Merk: Suzuki
- Model:
- Tellerstand: 10065 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 638 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: P506
- Vermogen: 40 kW / 54pk
- Ledig gewicht: 265 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2


Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Handvatverwarming
- LED achterlichten
- LED koplampen
- Zadelverwarming

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Elektr. verwarmde buddy en handvaten
- Elektrisch windscherm

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)






Bergsma Motoren
Van Swinderenstraat 42
8561 AR Balk
06 22642922
bergsmamotoren@hotmail.com

bergsmamotoren.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jou belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Buitenspiegels elektrisch inklapbaar, Elektr. verwarmde buddy en handvaten, Elektrisch windscherm, Handvatverwarming, LED achterlichten, LED koplampen, Zadelverwarming, Alarm, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bergsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion