Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 400 BURGMAN ABS - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Mat Zwart
Vermogen:
25 kW
Teller:
28.745 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een nieuw door MVM geleverde Suzuki Burgman 400 met ABS voorzien zijn van diversen accessoires. Uitgevoerd met handvatverwaming voor meer comfort tijdens de koudere dagen en het Givi-Airflow windscherm die in de ideale stand af te stellen is. Bij de Burgman 400 is er een zadel ruimte waar zeker 2 helmen te plaatsen zijn en 2 Dashboard ruimtes om altijd iets mee te kunnen nemen. 

Aangeboden met 12 maanden garantie en rijklaar voor 5990,- Benieuwd geworden naar deze Suzuki Burgman 400 met ABS? Neem dan contact met ons op en kom de motor in het echt bekijken. 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
ABS, Handvat verwarming, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
MVM Motoren
Boteyken 301
De Meern
Plan de route
0346-286148
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion