Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SCRAM 411 - 2022

Garantie: Ja
3358 Km
.
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen
Koppel: 32 Nm
Afmetingen (LxB): 221 x 84 cm
Tankinhoud: 15 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Aantal eigenaren: 1
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Origineel NL dealer geleverd, van eerste eigenaar afkomstig Scram met slechts 3358 KM. Voorzien van Handkappen en Koplamp cover.

Ready, Set, SCRAM!

De nieuwe slogan voor deze Royal Enfield Scram 411! Dit betreft een model op basis van de Himalayan, maar dan 15 KG lichter en met een 18" inch voorwiel.
Staat garant voor een makkelijk te sturen motor. Deze 410 cc Monocilinder is een echte moderne Royal Enfield voorzien van o.a. Injectie, ABS Tom Tom Tripper navigatie.

De Royal Enfield Scram word geleverd inclusief 12 maand garantie

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, LED achterlichten, navigatiesysteem




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion