Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  INTERCEPTOR 650 - 2025

Nieuw
Black Pearl, Sunset Strip, Barcelona Blue
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Easy got Back en dat zal veel echte liefhebbers als muziek in de oren klinken. De essentie van het klassieke motorrijden. Bochten, strak asfalt en zelfs de binnenstad is voor de Interceptor één grote speeltuin. Of je nu een beginnend of ervaren rijder bent, deze Royal Enfield zal geen moment vervelen. Zijn sportieve en toch ontspannen zithouding, eenvoudige bediening en levendige krachtbron zorgen voor een beleving die zijn weerga niet kent. De olie/ luchtgekoelde 648cc parallel twin (47pk, 52Nm) hangt in een door Harris Performance ontworpen frame en de Interceptor rolt op 18” gespaakte wielen. Uiteraard is Interceptor voorzien van een 2-kanaals ABS, brandstofinjectie en heeft men de beschikking over een 6 versnellingsbak.

Het Verhaal:

Het markeert de terugkeer van één van Royal Enfield’s meest geliefde klassieke motoren. Uit een tijd waarin het alleen maar ging om de Californische zon en het ‘rijden’ op de golven en branding, de nieuwe Interceptor heeft nog steeds alle charme die er ooit een legende van maakte. Hier is het verhaal van zijn comeback.

Neem plaats en relax! De Interceptor straalt één en al veelzijdigheid en ontspanning uit door zijn rechtop zithouding. Het rijwielgedeelte is ontwikkeld voor een nauwkeurige en directe bediening en stuurt daardoor licht en wendbaar. De lichtmetalen wielen helpen het onafgeveerde gewicht te verlagen, wat het rijgedrag ten goede komt. In combinatie met de 18” wielen, slimme afmetingen en de vering is elke rit een soepele en wendbare rit.

Hoewel de krachtbron klassiek oogt en klinkt is het Royal Enfield’s meest vooruitstrevende motor ooit. Kenmerkend door de elegante look met minder onderdelen, minder gewicht, eenvoudiger onderhoud maar vooral ook schoner en zuiniger.

Beschikbare kleuren:

Canyon Red ( € 8.999,-)

 Black Pearl ( € 9.299,-)

Sunset Strip ( € 9.299,-)

Mark Two ( € 9.649,-)

Barcelona Blue ( € 9.299,-)

Black Ray ( € 9.299,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Interceptor 650
Kleur Black Pearl, Sunset Strip, Barcelona Blue, Black Ray
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 8.999,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.299,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion