Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CONTINENTAL GT 650 - 2024

€ 8.699,- € 9.199,-
Garantie: Ja
Nieuw
DUX DELUXE
royal-enfield - continental-gt-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 36 maanden

De Continental GT 650 zal vooral de sportieve rijder aanspreken die valt voor de klassieke Café Racer stijl. Het optionele café racer single zadel, de kenmerkende Continental GT tank, de meer naar achter geplaatste voetsteunen en de stijlvolle clip-ons maken van deze café racer een echte allrounder. Of je nu comfortabel in de stad onderweg bent, over de snelweg van A naar B wil of via oneindige bochten naar je bestemming rijdt, de Continental GT zal je nooit teleurstellen. In het hart van het frame, dat ontworpen is door Harris Performance, klopt een levendige, olie/ luchtgekoelde 648cc parallel twin die een zeer gebruiksvriendelijk vermogen levert (47pk, 52Nm). Een 6-versnellingsbak, 18” en het Bosch ABS zijn slechts een paar features die deze Royal Enfield zo speciaal maken

Engeland in de jaren ‘60; jonge mannen en vrouwen op gestripte motoren verzamelen zich rond cafés. Een nieuwe, stijlvolle motorcultuur is geboren. De Continental GT is een knipoog naar die tijd. Het is een machine met een verhaal die je terugbrengt naar een tijd dat motorrijden een statement was. Bekijk de video en herbeleef dit culturele fenomeen dat voor altijd springlevend zal blijven.

Clip-on stuurhelften, langwerpige tank en een kenmerkend Café Racer zadel voor de optimale look. Deze klassieker met racer silhouet laat de Café Racer cultuur weer helemaal herleven!Vertrouw op het dubbele wiegframe in café racer stijl en de dubbele schokdempers achter bij elke snelle wending en laat de componenten hun werk doen. Voetsteunen en clip-ons zijn dusdanig geplaatst voor een aerodynamische zithouding. Inkepingen in de tank voor de knieën zorgen voor optimale snelheid en prestaties.

Ook geschikt voor het A2 rijbewijs.


Met 36 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2024 Motoroccasion