Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Deze Royal enfield is in 2024 op naam gezet en is nieuw niet mee gereden.
Fabrieks garantie alles zit erop.
Mooie kofferset erbij.
- Rob en Tom Sprakel hebben al 25 jaar een bovag autobedrijf aan de
weerseloseweg 2 te enschede.Al vanaf onze prille jeugd zijn we jaarlijks bij de TT in assen aanwezig.
Maar sinds de laatste jaren heeft Rob mede door hun gezamelijke passie
voor motoren,al vele mooie motoren naar nieuwe eigenaren doen gaan.
Het aanbod varieert van Aprillia Ducati ktm tot aan Yamaha.Zie onze website www. motorsprakel.nl voor voorbeelden .
Bij motorsprakel is het inruilen van u auto caravan of camper
geen probleem.
Tevens werken wij met zoek opdrachten.
Wij geven ook garantie op onze motoren.
Motorsprakel
weerseloseweg 2
7522pt enschede
tel 0637445287
info@autosprakel.nl
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 8.99 tot 17.00 uur
Zaterdag van 8.00 tot 12.00 uur.
Kom gezellig keer langs de koffie staat klaar.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1 cilinder lucht/oliegekoeld |
Boring x slag | 72|85.8 |
Cilinder inhoud | 349.3 |
Comp. verhouding | 9,5 : 1 |
Kleppen | 2 Kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 20||6100 |
Max. koppel | 27|4000 |
Koppeling | Natte platenkoppeing |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Dubbel wiegframe |
Vering voor | Hydraulische voorvork 41 mm |
Vering achter | Dubbele schokdempers met instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Schijf (300mm), 2 zuigerremklauw |
Remmen achter | Schijf (270mm), 1 zuigerremklauw |
Voorband | 100/90-19 |
Achterband | 120/80-18 |
Wielbasis | 1390 |
Lengte | 2145 |
Breedte | 785 |
Hoogte | 1090 |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Chrome Red,Bronze,Gunmetal Grey,Desert Sand,Marsh Grey. |
Beschrijving | Tijdloze Klassieker
Met de wedergeboorte op het nieuwe J-platform belichaamt de nieuwe Classic 350 de tradities en het vakmanschap uit vervlogen tijden. Met het naoorlogse G2-model als inspiratiebron, zag de Classic voor het eerst het levenslicht in 2008. Maar ook nu koestert deze machine nog altijd de tijdloze stijl & vormgeving van weleer met sierlijk ronde spatborden en een druppelvormige tank, kenmerkende klassieke koplamp, tijdloze vormen van de carterdeksels, uiteenlopende kleurstellingen en een onderscheidende diepe drumsolo uit de uitlaatpijp. Alle elementen vallen in volmaakte harmonie samen in een meesterwerk: de Royal Enfield Classic. Met zijn elegantie en naadloze afwerking als glanzende illustratie van de uitzonderlijke bouwkwaliteit, straalt de Classic 350 een onovertroffen schoonheid en kwaliteit uit die nooit uit de mode zal raken en altijd up-to-date blijft. |
Ons aanbod varieert sterk van Cult bikes zoals Ducati 916 888 en de 999 tot aan de Honda VTR 1000 SP 1 en de Yamaha XJR 1300 SP. Tevens verkopen wij Tour motoren zoals de Yamaha XTZ 1200 Tenere en de BMW R1200 GS. Ook voor de beginnende motorrijder hebben wij een leuk aanbod motoren.
U bent te allen tijde welkom om contact met ons op te nemen of om ons bedrijf te bezoeken zodat we onder het genot van een kopje koffie uw wensen kunnen bespreken.
We horen of zien u graag.
Rob en Tom Sprakel.
 | Enschede, Overijssel |
 | 06-37445287 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken