Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 350 - 2025

Nieuw
Emerald Green
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De compleet nieuwe Royal Enfield Classic, herontdekken van puur motorrijden.

Een merk en type motorfiets met een zeer rijke historie die blijft voortgaan met de tijd.
De onmiskenbare vormgeving en geluid laten direct zien en horen dat het om een Royal Enfield 1 cilinder gaat. Een tijdloos model wat blijft en blijft, en niet meer is weg te denken onder motorrijders over de hele wereld! Sierlijke ronde spatborden, druppelvormige tank, klassieke Led koplamp, tijdloze vorm van de carterdeksel, prachtige kleurstellingen en het heerlijke 1 cilinder geluid.

Een nieuw sterk dubbelwiegframe zorgt voor stabiliteit. Een verbeterd breed zadel zorgt voor ruim comfort en de juiste houding. Een breed stuur met brede banden zorgt voor moeiteloze wendbaarheid en veiligheid. De speciaal ontworpen balans as zorgt voor een heerlijk zijdezacht motorkarakter. De zeer licht bediende koppeling en de perfect afgestelde brandstofinjectie zorgt voor een verfijnde rijervaring. Daarnaast is de kunst bij de Classic om niks weg te werken, maar pure techniek in het zicht!

Tijdloos betekend niet stilstaan, dus de Classic gaat mee met de tijd. Een dashboard met de nodige informatie met een analoge snelheidsmeter, gear indicator en Trippernavigatiesysteem is geplaatst op de juiste plek. Standaard voorzien van een USB-poort op het stuur om mogelijke accessoires die op het stuur geplaatst gaan worden op te laden. Het 2-kanaals ABS werkt subliem en zorgt voor vertrouwen tijdens het remmen.

De Royal Enfield Classic 350 is leverbaar in 4 kleuren

Beschikbare kleuren:
Madras Red ( € 6.549,-)
Medaillon Brown ( € 6.699,-)
Emerald Green (Chrome) ( € 6.799,-)
Stealth Black ( € n.b,-)


Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Classic 350
Kleur Emerald Green (Chrome)
Segment Retro
Cilinderinhoud 349 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 6.499,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 6.799,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes. De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur. De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S. Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen. Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
© 2000 - 2025 Motoroccasion