Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 350 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
HALCYON BLACK
Vermogen:
15 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
UITVOORRAAD LEVERBAAR DE ROYAL ENFIELD CLASSIC 350 ABS HALCYON ZWART!!!! NU RIJKLAAR INCLUSIES 3 JAAR GARANTIE EN RSA DOOR HEEL EUROPA VOOR MAAR € 6449,-!!!

De nieuwe Classic 350 geeft vorm aan de tradities en het vakmanschap uit vervlogen tijden, met een compleet nieuwe motor op het vertrouwde J-platform. De lucht-olie gekoelde 1- cilinder 4-takt 349cc motorblok met een vermogen van 20,2pk bij 6.100tpm en 27Nm koppel bij 4.000tpm zorgt voor de unieke Royal Enfield ‘hartslag’. Met een balans as voor een zijdezachte loop door het hele toerengebied, een licht te bedienen koppeling en de optimaal geprogrammeerde benzine-injectie voor de soepelste en meest geraffineerde rijervaring.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
MVM Motoren
Boteyken 301
De Meern
Plan de route
0346-286148
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion