Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 350 - 2024

€ 6.099,- € 6.599,-
Garantie: Ja
Nieuw
DARK GUNMETAL G
royal-enfield - classic-350
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 36 maanden

In 2021 is de bekende Classic 350 weer helemaal terug van weggeweest. Met zijn vernieuwde spoepele 350 blok en herkenbare sound, kan jij je schrap zetten voor nieuwe avontuur. Aan de hand van historische verwijzingen, verhalen en anekdotes, gedeeld door onze trouwe medewerkers, willen we u meenemen op een geweldige reis door het verleden om de erfenis van de tijdloze Classic te beleven vanaf het begin. Vanaf de eerste schetsen en foto's van het G2-model, tot en met de reis die hij heeft afgelegd om de meest geliefde motorfiets over de hele wereld te worden.

Met de wedergeboorte op het nieuwe J-platform belichaamt de nieuwe Classic 350 de tradities en het vakmanschap uit vervlogen tijden. Met het naoorlogse G2-model als inspiratiebron, zag de Classic voor het eerst het levenslicht in 2008. Maar ook nu koestert deze machine nog altijd de tijdloze stijl & vormgeving van weleer met sierlijk ronde spatborden en een druppelvormige tank, kenmerkende klassieke koplamp, tijdloze vormen van de carterdeksels, uiteenlopende kleurstellingen en een onderscheidende diepe drumsolo uit de uitlaatpijp. Alle elementen vallen in volmaakte harmonie samen in een meesterwerk: de Royal Enfield Classic. Met zijn elegantie en naadloze afwerking als glanzende illustratie van de uitzonderlijke bouwkwaliteit, straalt de Classic 350 een onovertroffen schoonheid en kwaliteit uit die nooit uit de mode zal raken en altijd up-to-date blijft.

Oud in nieuw jasje, want met zijn mooi weggewerkte USB aansluiting, LCD scherm en ABS rij jij vertrouwelijk en ontspannen jouw favoriete ritten.

Ook geschikt voor het A2 rijbewijs.

Met 36 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion