Nieuwsbrief:

REWACO  RF1 LT-2 - 2024

Garantie: Nee
10 Km
ORANJE
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
rewaco - rf1-lt-2
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Rewaco ST
Bwj: 02-2024
Km stand: 10 km (nieuw)
Motor: 1499 cc Mitsubishi met 110 pk
Kleur: oranje
Voorband: 200/50/17 op een zwarte STAR velg
Achterbanden: 295/35/17 op zwarte STAR velgen
RVS zijbeschermbeugel
RVS armsteun voor de duopassagier + sissybar
RVS verstelbare rempedaal +voetsteun voor de duopassagier
Spoiler in zwarte kleur
Zwarte zitjes
Sportline voorvork
Digitale cockpit
6x koplampenset
Sportline Uitlaat
HD style stuur
Prijs: 46.650,-?
Incl 2 jaar fabrieksgarantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Koffer, Zetelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2024 Motoroccasion