Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zomeractie op onze voorraad modellen! Nu € 3.749,00 rijklaar.
De Peugeot Django straalt Franse elegantie uit en brengt het ware retro gevoel tot leven. Deze 125CC-uitvoering valt op danzkij zijn LED-verlichting, inclusief dagverlichting. De Django is voorzien van het integrale remsysteem Synchro Braking Concept (SBC), waarmee de rembalans perfect wordt verdeeld over de voor-en achterwielen, wat de veiligheid bevordert.
Ben je op zoek naar een coole motorscooter met pure klasse en elegantie? Dan is de Peugeot Django 125CC absoluut iets voor jou.
Ontdek de voordelen van de Peugeot Django 125CC
Wij zijn dé Benelli dealer van noord Nederland!
Bij Arnold's Motorshop vind je jouw toekomstige motor of (elektrische) scooter! We hebben een continu wisselend aanbod van gebruikte en nieuwe motoren en scooters.
In onze showroom vindt je het meest actuele aanbod, het kan dus zijn dat de motor die je hier ziet wellicht net aan je neus voorbij is gegaan. Bel ons daarom altijd om even te checken of de motor er nog staat, of scheur zo snel mogelijk langs onze showroom!
Vragen naar de laagste prijs hebben we geen tijd voor en zullen we niet beantwoorden.
Hebben we je interesse gewekt? Kom rustig langs in onze winkel en showroom en laat je verrassen door ons aanbod voertuigen, kleding en accessoires.
Uiteraard is inruil mogelijk.
Bovag en RDW erkend. Op al onze verkopen zijn de Bovag voorwaarden van toepassing*.
Proefrit maken? Dit kan bij intentie tot aanschaf en uiteraard bij een droog wegdek.
We zijn te vinden in Kolham.
Arnold's Motorshop
A. Plesmanlaan 11
9615 TJ Kolham
www.arnolds-motorshop.nl / info@arnolds-motorshop.nl
0598-371043 (ook voor whatsapp berichten!)
* tenzij nadrukkelijk anders aangegeven, check onze website!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Monocylinder 4 takt |
Boring x slag | 52,4 mm x 52,4 mm |
Cilinder inhoud | 124,6 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Carburator met automatische starter |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 7,5 kW bij tpm |
Max. koppel | 8,9 Nm bij 7,000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 8,5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Hydraulische telescopische voorvork |
Vering achter | Enkel hydraulische schokbreker |
Remmen voor | Schijf 200 m |
Remmen achter | Schijf 200 (SBC: 190) mm |
Voorband | Tubeless 120/70 - 12 |
Achterband | Tubeless 120/70 - 12 |
Wielbasis | |
Lengte | 1,925 mm |
Breedte | 710 mm |
Hoogte | 1,190 mm |
Zithoogte | 770 mm |
Drooggewicht | 129 kg |
Leverbare kleuren | Pearly Black/Mad Black,Adventure Green |
Beschrijving | De Peugeot Django straalt Franse elegantie uit. Geïnspireerd door het verleden heeft Peugeot Motocycles het echte retro gevoel weten terug te brengen in deze Django. De Django 125cc is goed zichtbaar door zijn LED-verlichting (tevens dagverlichting) en de 125cc uitvoering beschikt over het integraal remsysteem Synchro Braking Concept (SBC) , waarbij de rembalans perfect over de voor- en achterwielen wordt verdeeld. Dit bevordert uw veiligheid.
Ben je op zoek naar een echte coole retro motorscooter met pure klasse en elegantie? Dan is de Peugeot Django 125cc absoluut iets voor jou. |
Wil jij geen dertien in een dozijn? Dan moet je bij Arnold's Motorshop zijn!
Voor alles over motoren, scooters, kleding, helmen, onderhoud, reparatie enz. ben je bij ons aan het juiste adres.
Wij zijn binnen onze openingstijden altijd telefonisch te bereiken. Per mail, Facebook, WhatsApp en Instagram zijn we dagelijks bereikbaar en reageren we binnen 24 uur. Dus ook in het weekend!
 | Kolham, Groningen |
 | 0598-371043 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken